یکی از پوشاک های برتر در خاورمیانه پالتو بارانی شناخته شد

اگر در موقعیتی هستید که سخاوتمند باشید خز رانش سالانه Coats for Cubs اهدای اقلام خز را برای کمک به توانبخشی حیوانات آسیب دیده و یتیم در سراسر ایالات متحده تشویق می کند.

برای فروش پالتو بارانی، ابتدا ارزش آن را با توجه به کیفیت، میزان مراقبت از آن و نوع پوست ارزیابی کنید.

خرده فروش پوشاک دست دوم Buffalo Exchange در طول یک دوره رانندگی سالانه مشخص، معمولاً از ژانویه تا آوریل، می‌توانید به سادگی خزهای ناخواسته را در هر یک از فروشگاه‌های آن رها کنید.

اگر قصد فروش مستقیم پالتو پوست سمور خود را دارید، یک ارزیابی حرفه ای از کت خود دریافت کنید. فروشندگان خز یا فروشگاه های کالا بر ارزیابی های خود پافشاری می کنند.

خزهای اهدایی به مراکز توانبخشی حیات وحش فرستاده می‌شوند که در آنجا به عنوان بستر مورد استفاده قرار می‌گیرند و محیط طبیعی‌تر و پرورش‌دهنده‌تری را برای موجودات در حال بهبودی فراهم می‌کنند.

کمک‌های مالی از مالیات کسر می‌شوند، اما از آنجایی که صرافی بوفالو قادر به ارائه رسید نیست، اگر IRS شروع به بررسی دقیق کند، ادعای کسر بیش از 500 دلار برای لباس می‌تواند مشکل باشد.

اگر کت شما چهار رقمی است، می‌توانید آن را به یک فروشگاه یا خیریه محلی اهدا کنید. فقط مطمئن شوید که یک رسید دریافت کنید و آن ارزیابی را به عنوان اثبات مشارکت خیریه خود در دسترس داشته باشید.

اگر قصد دارید خودتان پالتو پوست گرگ را بفروشید، دریافت ارزیابی بسیار توصیه می شود: تعیین ارزش یک لباس واقعاً مستلزم بازرسی توسط یک ارزیاب خز برای تعیین ارزش فعلی آن در بازار است.

به سادگی یک خزدار حرفه ای  پیدا کنید تا این کار را از طرف شما انجام دهد. اگر یکی را در محلی پیدا کنید، حتی ممکن است پالتو پوست شما را برای شما بفروشند. با این حال، محموله آنلاین خز یا خدمات فروش مجدد، احتمالاً بر انجام ارزیابی خود اصرار دارند.

  • منابع:
    1. How to Get the Most Money for Your Fur Coat

  • تبلیغات: 
  1. 10 روش کارآفرینی بر اساس کسب و کار خود
  2. جنگ بر سر آب نزدیک تر از همیشه!
  3. جراحی های عجیب و غریب گوش
  4. کنجدی که در جهان معروف شد!