پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی سرمایه ملی کشور محسوب می شود

چگونه از پودر لباسشویی طبیعی خود استفاده کنیم؟
برای استفاده از پودر شوینده ما به شما توصیه می کنیم 1 قاشق غذاخوری پودر (حدود 20 گرم) را در کشوی مواد شوینده ای که برای این منظور در نظر گرفته شده قرار دهید.

می توانید مقداری از پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی را با توجه به میزان کثیف شدن لباس های شسته شده تنظیم کنید. ما 2 قاشق غذاخوری (حدود 40 گرم) را برای لکه های سرسخت توصیه می کنیم.

برای لباس های خود، به یاد داشته باشید که رنگ ها و همچنین مواد را مرتب کنید.

برای اینکه ماشین لباسشویی خود را حفظ کنید و از کثیف شدن آن جلوگیری کنید، حتما از پودر بیش از حد توصیه شده استفاده نکنید.

در صورت گرفتگی، توصیه می کنیم آن را با مقداری سرکه سفید خالی کنید تا میکروب ها و باقی مانده ها از بین بروند.

پنبه به راحتی می تواند شستشو در دمای 30/40 درجه را تحمل کند در حالی که برای پشم، شستشوی سرد را توصیه می کنیم. برای کتانی خانگی، می‌توانید شستشو را در دمای 60 درجه انتخاب کنید، و فراموش نکنید که رنگ‌ها را به خوبی از هم جدا کنید.

برای لباس‌های ظریف (مثلاً لباس زیر یا تی‌شرت کتان ما)، در استفاده از توری‌های لباسشویی تردید نکنید.

برای تکمیل روال بدون ضایعات در خانه با محصولات خانگی خود، پودر ماشین ظرفشویی، صابون ظرفشویی روغن نارگیل و تراشه های صابون طبیعی ما با روغن زیتون ارگانیک را کشف کنید.

ودر Bio Presto که بر روی تمام لکه ها موثر است، در عمق الیاف برای لباس های تمیز، براق و تازه عمل می کند. قابل استفاده در ماشین لباسشویی، پودر غلیظ تری دارد تا دوز کمتری داشته باشد.

پودر شوینده برای لباس های دستی
شوینده برای شستن دست باید موثر باشد اما تهاجمی نباشد، باید کف کند اما زیاد کف نکند تا از شستشوی بیش از حد خسته کننده و باقی ماندن آثاری که می تواند حساسیت و ناراحتی برای پوست ایجاد کند

جلوگیری کند، باید لباس را نرم نگه دارد و باید به محیط زیست احترام بگذارد.

به لطف محتوای کم آلاینده به طور کلی به طور خاص برای ظریف ترین الیاف که به دمای پایین نیز نیاز دارند، فرموله شده است.