لنت ترمز فولکس گل را می توانید در جنگها استفاده نمایید

امروزه ترمزهای کامیون ها و تریلرها معمولاً به عنوان ترمز دیسکی طراحی می شوند و در معرض بارهای بسیار زیادی قرار دارند. تفاوت های واضحی در خود لنت های آن نظیر لنت ترمز فولکس گل وجود دارد. بنابراین چه چیزی لنت ترمز با کیفیت را مشخص می کند؟

مهمترین معیار برای تعیین کیفیت لنت ترمز، استحکام لنت، اتصال به صفحه پشتی و رفتار سایش است.

همولوگاسیون طبق ECE-R90 به تنهایی لزوماً نشان دهنده کیفیت بالا نیست، استاندارد حداقل استاندارد فنی را تعریف می کند.

Bernd Rohrberg، معاون تیم جهانی مشتریان و وسایل نقلیه تجاری تحقیق و توسعه، می‌گوید: در TMD-Friction، قطعات ترمز برای دریافت تاییدیه داخلی باید الزامات کیفیت بسیار بالاتری را برآورده کنند.

نت‌های ترمز در همان مرحله توسعه تحت آزمایش‌ها و شبیه‌سازی‌های دقیق‌تری قرار می‌گیرند، مانند رانندگی در پایین تپه، جایی که دمای دیسک ترمز بیش از 900 درجه سانتی‌گراد رخ می‌دهد.

به این ترتیب مطمئن می شویم که می توانیم عملکرد ترمز و استحکام لنت را حتی در شرایط شدید تضمین کنیم.» در مورد اتصال بین مواد اصطکاک و صفحه حامل (سبک)، علاوه بر یک سیستم چسب پین های جوش داده شده یا یکپارچه که به داخل مواد اصطکاک بیرون زده اند برای ایجاد چسبندگی و تقویت بیشتر سیستم لنت در نظر گرفته شده است.

در هنگام ترمز اضطراری از 100 تا 0 کیلومتر در ساعت، لایه پوشش ترمز یک وسیله نقلیه تجاری انرژی زیادی را جذب می کند که 25 لیتر آب تنها در 4 ثانیه می جوشد.
تأثیر بر شریک اصطکاک
لنت ترمز تأثیر مستقیمی روی دیسک ترمز دارد، به عنوان مثال بر رفتار ترک. از طریق ترکیب مواد و خواص فیزیکی اجزای مورد استفاده، TMD-Friction می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این تأثیر حداقل است.

“به طور کلی، حتی با استفاده منظم، هرگز نمی توان به طور کامل از آسیب به دیسک های ترمز جلوگیری کرد.

با این حال، با تدابیر خود، اطمینان می‌دهیم که هر گونه نفوذ را تا حد امکان پایین نگه می‌داریم.» همانطور که در یک رابطه کارآمد، شرکای اصطکاک باید با هم هماهنگ شوند.

مخلوط مواد لنت ترمز به طور بهینه با دیسک ترمز مربوطه مطابقت دارد. با توجه به TMD-Friction، این امر در مورد تجهیزات اصلی و همچنین در بازار پس از فروش صدق می کند.

هر جا اصطکاک وجود داشته باشد، سایش یا گرد و غبار ریز وجود دارد.

از منظر سلامت، موضوع روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. به عنوان مثال، متخصص فیلتر Mann+Hummel قبلاً یک فیلتر گرد و غبار ترمز ارائه می دهد.

تاکنون هیچ الزام قانونی برای میزان انتشار گرد و غبار ترمز وجود ندارد. رفتار سایش، یعنی دوام، نقش اصلی را ایفا می کند، زیرا موارد زیر اعمال می شود: هر چه مواد کمتری ساییده شود، گرد و غبار ریز کمتری آزاد می شود.