قیمت خرید دوچرخه کوهستان خارجی

دوچرخه کوهستان به چه دوچرخه ای گفته می شود؟ آیا دوچرخه کوهستان با سایر دوچرخه ها تفاوت دارد؟ خصوصیات دوچرخه کوهستان چیست؟ آیا قیمت خرید دوچرخه کوهستان زیاد است؟ آیا قیمت دوچرخه های خارجی از نوع گران تر از قیمت دوچرخه های ایرانی می باشد؟
همان طور که همه به خوبی می دانیم دوچرخه انواع بسیاری دارد، و یکی از محبوب ترین انواع آن دوچرخه کوهستان است دوچرخه در انواع و مدل ها و سایز های مختلف است یعنی دوچرخه در انواع کوهستان، کورسی، بی ام ایکس، بچه گانه، و … و هم چنین در سایز های 12، 14، 16، 18، 20، 22، 24، 26، و… هستند

دوچرخه کوهستان

دوچرخه های کوهستان و یا دوچرخه هایی که برای مسیر های سخت و نا هموار طراحی شده اند دارای فرمانی پهن تر بوده تا دوچرخه سوار کنترل بیشتری به روی دوچرخه داشته باشند و بتوان دوچرخه را راحت تر در مسیر های سربالایی و شیب نگه دارد، دوچرخه های کوهستان وزن دوچرخه های کوهستان از سایر دوچرخه ها بیشتر بوده و در کل سنگین تر از بقیه دوچرخه ها هستند، دوچرخه های کوهستان دارای لاستیک های پهن تر بوده که عاج های بیشتر و عمیق تری هم دارند این نوع طراحی برای این است که دوچرخه از کنترل دوچرخه سوار خارج نشود.
انواع دوچرخه ها توسط کمپانی های خارجی و ایرانی ساخته می شوند و در کشور ما هر دو نوع ایرانی و خارجی خرید و فروش می شود دوچرخه های خارجی کمی با کیفیت تر از نوع ایرانی بوده اما نا گفته نماند که قیمت دوچرخه های ایرانی بسیار کمتر از قیمت خرید دوچرخه های خارجی می باشد در هر صورت خرید و فروش هر دو آن ها به شکل بسیار آسانی امکان پذیر بوده و افراد برای خرید دوچرخه در انواع مدل ها و طرح ها مشکل ندارند.

منبع: لوازم ورزشی ایران