ساخت خاویار طلایی در محیط آزمایشگاه همه را حیرت زده کرد

خاویار طلایی دارای بزرگترین تخم مرغ در بین تمام خاویارها است. هر گوی می‌تواند به بزرگی یک نخود باشد و از رنگ نقره‌ای کم‌رنگ یا خاکستری تا سیاه تیره و جوهری متغیر است.

طعم آن شوری کره ای متعادل است. به جای هر چیز دیگری که ممکن است از طعم لطیف خود خاویار منحرف شود، بهتر است از همراهی‌های ساده و ساده، مانند روی بلینی یا نان تست لذت ببرید.

ماهیان خاویاری Osciètre بسیار کوچکتر از ماهیان خاویاری Beluga است. در اصل از دریای خزر، بسیاری از ماهیان خاویاری Osciètre تولید کننده خاویار امروزه برای اطمینان از ادامه تولید خاویار با کیفیت بالا پرورش داده می شوند.

تخم‌های اوسیتر از خاویار بزرگ بلوگا کوچک‌تر هستند، اما همچنان دانه‌هایی با اندازه خوب هستند که از نظر اندازه ثابت هستند. طعم خاویار Osciètre لطیف و با طعم دریایی مشخص است.

خاویار

خاویار Osciètre از قهوه ای تیره تا طلایی متفاوت است. تخم‌های با رنگ روشن‌تر از ماهیان خاویاری مسن‌تر هستند. آنها طعم غنی تر و برچسب قیمت بالاتری نسبت به آنهایی با رنگ تیره دارند.

ماهیان خاویاری Sévruga که در زبان انگلیسی به عنوان ستاره خاویاری نیز شناخته می شود، بومی دریاهای اژه، آزوف، سیاه و خزر است. با این حال، خاویار Sévruga تنها از ماهیان خاویاری Sévruga دریای خزر است.

ماهیان خاویاری ستاره دار رایج ترین ماهیان خاویاری خاویاری است و نسبت به ماهیان خاویاری Beluga یا Osciètre سریعتر تولید مثل می کند. در نتیجه خاویار Sévruga در دسترس ترین و کم هزینه ترین نوع خاویار است.

به عنوان کوچکترین ماهی خاویار خاویار، تاسماهی پرستاره کوچکترین تخمها را نیز تولید می کند. خود تخم مرغ ها به رنگ خاکستری روشن مروارید هستند. مشخصات طعم شامل یک طعم برجسته دریایی و به دنبال آن نت های آجیلی و خامه ای ظریف تر است.

در حالی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین تجربه عملی چشیدن خاویار شود، امیدواریم این راهنما کمی پیش زمینه را در اختیار شما قرار داده باشد که برای شما مفید باشد.