راهنمای خرید دوچرخه مسابقه

هنگامی که اولین دوچرخه برقی کوهستان خود را می خرید، طیف وسیعی از انواع دوچرخه، مواد و گزینه های اجزا می تواند گیج کننده باشد. به ما اجازه دهید شما را در انتخاب هایتان راهنمایی کنیم و به شما کمک کنیم دوچرخه جاده مناسب خود را پیدا کنید. هرگز زمان بهتری برای خرید یک دوچرخه جاده ای جدید وجود نداشته است. در حالی که افراد حرفه‌ای ممکن است در اطراف فرانسه دوچرخه‌هایی با قیمتی تا 10000 پوند ببندند، شما نیازی به خرج کردن آن‌قدر ندارید. طی چند دهه اخیر، دوچرخه‌های سطح پایه همیشه از ارزش پولی بهتری برخوردار شده‌اند، زیرا بسیاری از فناوری‌های پیشرفته تور دو فرانس به دوچرخه‌هایی که همه ما توانایی خرید آن را داریم، رسیده است.

دوچرخه

تحقیق کن

با در نظر گرفتن بودجه، می خواهید کمی تحقیق کنید. مطمئناً، می‌توانید وارد نزدیک‌ترین دوچرخه‌فروشی خود شوید، مقداری پول نقد روی پیشخوان بریزید و با اولین دوچرخه اسپینینگ باشگاهی خود را ترک کنید، و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. اما دوچرخه یک سرمایه گذاری است و مانند بسیاری از سرمایه گذاری های گران قیمت، ارزش آن را دارد که مدتی را صرف تحقیق در مورد گزینه ها کنید.

انجمن ما مکانی عالی برای پرسیدن سؤالات در مورد دوچرخه های جاده ای است، و پایگاه داده بررسی ما توصیه های ارزشمندی برای دسته بندی گندم از کاه به شما می دهد. هر دو مکان های بسیار خوبی برای شروع هستند. در زیر به برخی از ملاحظات مهمی که باید در مورد آنها فکر کنید اشاره می کنیم.

مواد استفاده شده

قاب قلب دوچرخه حرفه ای مشهد جدید شماست و قسمت اعظم بودجه در آنجا صرف می شود. قاب ها از طیف وسیعی از مواد ساخته می شوند که رایج ترین آنها فولاد، آلومینیوم، تیتانیوم و فیبر کربن است. به طور کلی، قاب های ساخته شده از هر ماده خاصی دارای ویژگی های مشترکی هستند، اگرچه کاری که طراح با یک ماده انجام می دهد به اندازه خود ماده مهم است.

دوچرخه ثابت ورزشی

آلومینیوم رایج‌ترین ماده قاب برای دوچرخه‌های جاده‌ای است که قیمت آن کمتر از 1000 پوند است و دوچرخه‌های بسیار عالی با فریم آلومینیومی با قیمت‌های بالاتر نیز وجود دارد. این ارزان است، و یک ماده بسیار خوب برای ساخت دوچرخه است، زیرا در قاب های سفت و سبک ساخته می شود. جدیدترین قاب های آلومینیومی دارای برخی ویژگی های پیشرفته و نکات طراحی هستند.

در فریم های آلومینیومی بهتر از لوله های لبه دار استفاده می شود. اینها ضخامت دیواره های متفاوتی دارند و انتهای آن ضخیم تر از وسط است تا تنش های بیشتری را در اتصالات تحمل کند. لوله های لبه دار نیز سبک تر هستند و می توانند راحتی بیشتری را ارائه دهند. قاب‌هایی با برچسب‌هایی که نشان‌دهنده استفاده از لوله‌های تولیدکنندگان برتر هستند، امتیاز بالایی دارند.

فولاد تا دهه 1980 ماده غالب قاب دوچرخه جاده ای بود و هنوز هم یک ماده دوست داشتنی در دستان یک طراح خوب است. اغلب در دوچرخه کوهستان حرفه ای سفارشی و آنهایی که برای تور طراحی شده اند یافت می شود زیرا در این برنامه ها مجازات وزن آن کمتر اهمیت دارد. از آلومینیوم سنگین تر است اما می تواند به طرز شگفت انگیزی راحت باشد.

دوچرخه برقی

انتخاب اندازه مناسب

انتخاب دوچرخه با اندازه مناسب هنگام خرید اولین دوچرخه جاده ای شما کاملاً حیاتی است. از دوچرخه‌فروشی مشاوره بگیرید، اما به دنبال دوچرخه‌ای که خیلی کوچک یا خیلی بزرگ است، صرفاً به این دلیل که مقرون به صرفه است، نروید. فقط با دوچرخه با اندازه مناسب متناسب با قد و ابعاد خود، واقعاً بیشترین بهره را از سرگرمی جدید خود خواهید برد.