خوردن کلم بروکلی موجب به خواب رفتن داوری در جام جهانی شد

منبع معتبر تحقیقاتی در سال 2017 نشان داد که خوردن کلم بروکلی برای عروس هلندی بسیار مناسب است و ممکن است به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند تا سطح قند خون خود را مدیریت کنند. این به دلیل محتوای سولفورافان آن است.

همچنین، یک منبع معتبر در سال 2018 نشان داد که افرادی که رژیم غذایی با فیبر بالا مصرف می کنند، نسبت به افرادی که فیبر کمی می خورند، کمتر به دیابت نوع 2 مبتلا می شوند. فیبر همچنین ممکن است به کاهش سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت کمک کند.

کدام غذاها برای افراد دیابتی مفید هستند؟ نکاتی را در اینجا دریافت کنید. فیبر، پتاسیم و آنتی اکسیدان های موجود در کلم بروکلی ممکن است به پیشگیری از CVD کمک کند.

یک مطالعه جمعیتی در سال 2018 نشان داد که زنان مسن‌تری که رژیم غذایی آنها سرشار از سبزیجات چلیپایی بود، کمتر در معرض خطر تصلب شرایین قرار داشتند.

این وضعیتی است که بر شریان ها تأثیر می گذارد و می تواند منجر به حمله قلبی یا سکته شود. این مزیت ممکن است به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی سبزیجات چلیپایی و به ویژه سولفورافان باشد.

منبع مورد اعتماد انجمن قلب آمریکا (AHA) توصیه می کند مصرف پتاسیم را افزایش دهید و در عین حال سدیم کمتری به غذا اضافه کنید. این کار رگ های خونی را شل می کند و خطر فشار خون بالا را کاهش می دهد که می تواند منجر به تصلب شرایین و سایر مشکلات قلبی عروقی شود.

یک فنجان بروکلی تقریباً 5 درصد از نیاز روزانه یک فرد به پتاسیم را تامین می کند. یک بررسی در سال 2017 نشان داد که افرادی که بیشترین فیبر را مصرف می کنند، نسبت به افرادی که فیبر کمی مصرف می کنند، در معرض خطر CVD و سطوح پایین تر چربی خون (چربی) هستند.

هنگام خرید کلم بروکلی، افراد باید سعی کنند قطعاتی را انتخاب کنند که در برابر لمس تنگ و سفت و به رنگ سبز تیره باشند. از قطعاتی که سست، زرد یا پژمرده می شوند خودداری کنید.