خرید دوچرخه ثابت باشگاه بدنسازی

دوچرخه‌های ورزشی و دوچرخه اسپینینگ یک تمرین قلبی عالی با فواید تناسب اندام ارائه می‌کنند. آنها تون عضلات را افزایش می دهند، پاهای شما را تقویت می کنند و می توانند برای سوزاندن کالری نیز عالی باشند. انتخاب بهترین دوچرخه کار کوچکی نیست. خوشبختانه، راهنمای خرید مفید ما به شما کمک می‌کند تا بین انواع دوچرخه‌های ورزشی انتخاب کنید و به شما کمک می‌کند ویژگی‌هایی را که ارزش پرداخت آن را دارند، انتخاب کنید.

دوچرخه

مزایای دوچرخه ورزشی

دوچرخه سواری ماهیچه های پای شما را تقویت و تقویت می کند. ماهیچه های اولیه ای که در یک دوچرخه ورزشی کار می کنند عبارتند از: عضلات چهارسر ران (جلو ران)، باسن (پایین)، همسترینگ (پشت ران)، ساق پا (پشت ساق زیر زانو) و خم کننده های ران (پایین معده) . همچنین می‌توانید دمبل‌های کم‌وزن را به تمرین دوچرخه‌سواری اضافه کنید تا مطمئن شوید که بالاتنه‌تان را نیز تقویت می‌کنید.

کاهش وزن

خرید دوچرخه حرفه ای خوب برای کاهش وزن می تواند بسیار موثر باشد. تعداد کالری سوزانده شده به سن، جنسیت و شدت تمرین بستگی دارد. با این حال، مهم ترین عامل برای کاهش وزن با دوچرخه ورزشی ثبات است. ما به شما توصیه می کنیم در مورد زین بالشتکی، راحتی دوچرخه سواری و موقعیت دوچرخه فکر کنید. آیا می توانید برای حفظ انگیزه به موسیقی گوش دهید، تلویزیون تماشا کنید یا تمرینات آنلاین ما را دنبال کنید؟

دوچرخه ثابت ورزشی

تناسب اندام قلبی عروقی

دوچرخه سواری یک شکل موثر و ساده از ورزش قلبی عروقی است. تمرینات کاردیو روی دوچرخه ثابت می تواند به شما کمک کند تا برای ماراتن آماده شوید یا فقط به شما کمک کند تا با خواسته های روزانه بهتر کنار بیایید. یک سیستم قلبی عروقی سالم، اکسیژن رسانی به خون و تامین انرژی بدن را افزایش می دهد. این به کاهش خطر سکته و بیماری کمک می کند و می تواند فشار خون را کاهش دهد.

ورزش خود را بهبود بخشید

محیط کنترل‌شده‌ای که یک دوچرخه ورزشی خانگی ارائه می‌دهد می‌تواند به شما کمک کند بدون اینکه آب و هوای بریتانیا مانعی برای شما ایجاد کند، به برنامه تمرینی خود پایبند باشید.

ورزش با تاثیر کم

طبیعت کم برخورد دوچرخه حرفه ای کوهستان آنها را به گزینه خوبی تبدیل می کند اگر می خواهید خطر آسیب یا فشار را کاهش دهید. حرکت صاف و عملکرد کم ضربه آنها با هم ترکیب می شوند تا تمرینی را ایجاد کنند که برای عضلات و مفاصل شما آسان است.

صرفه جویی در فضا و راحت

یک دوچرخه ورزشی فشرده خانگی مانند فضای زیادی را اشغال نمی کند. آنها همچنین به شما اجازه می دهند حداکثر استفاده را از زمان خود ببرید. اندک و اغلب می تواند یک رویکرد بسیار موثر برای بهبود باشد

 

 

 

دوچرخه برقی

بهترین دوچرخه ورزشی را برای اهداف خود پیدا کنید
انتخاب بهترین دوچرخه ورزشی برای اهداف شخصی شما بسیار مهم است. ورزش با دوچرخه می تواند تناسب اندام قلبی عروقی را بهبود بخشد، عضلات را تقویت کند و چربی بسوزاند. پس چگونه بهترین دوچرخه ورزشی را برای خود انتخاب کنیم؟ با فکر کردن به هدف تناسب اندام خود شروع کنید.

ما در ساعات کاری تیمی را به صورت تلفنی آماده ارائه خدمات به مشتریان یا مشاوره آموزشی شخصی داریم. اگر این صفحه به شما کمک نمی کند دوچرخه حرفه ای مشهد مناسب خود را پیدا کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.