حوله پالتویی لاروسا برای درمان خارش پوست بسیار کاربردی است

بیشتر حوله‌ها، حوله‌های حمام و حوله‌های حمام از پارچه تری ساخته می‌شوند، زیرا این ماده نه تنها در جذب رطوبت بسیار خوب است، بلکه دارای سطح بسیار دلپذیری است که روی پوست حالتی کرکی، نرم و نوازش می‌دهد.

علاوه بر این، مراقبت از پارچه تری آسان است و از نظر بهداشتی تمیز نگه داشته می شود، نوازشگر است و شما را گرم نگه می دارد.

اما پارچه‌های حوله‌ای  برای تهیه حوله پالتویی لاروسا فقط پارچه‌های حوله ای نیستند: انواع مختلفی از منسوجات محبوب وجود دارد.

در واقع پارچه تری چیست؟

حوله های تری و سایر منسوجات تری ساختار خوش کرکی و جذب بسیار خوب خود را مدیون نوع خاصی از تولید هستند.

پارچه تری در فرآیند بافت پیچیده و پیچیده تولید می شود.

از نخ هایی استفاده می شود که از قبل دارای حلقه هستند و سپس به هم می پیچند.

بسته به اینکه از چه نخی استفاده می شود و از چه فرآیندی استفاده می شود، انواع مختلفی از پارچه های تری وجود دارد که از نظر سختی، جذب، احساس و ظاهر متفاوت هستند.

بسته به اینکه آیا می خواهید یک اثر ماساژ داشته باشید یا یک احساس نرم و کرکی بر روی پوست داشته باشید، چه به دنبال محصولی برای ورزش، ساحل، تجهیزات کودک یا زندگی روزمره هستید، می توانید از بین انواع زیر محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

پارچه تری پیچ خورده از نخ هایی ساخته می شود که ساختاری به اصطلاح پیچ خورده دارند.

این امر به حوله‌ها و سایر محصولات چسبندگی محکم‌تر، اثر ماساژ خاص و ویژگی قوی‌تری نسبت به کالاهای پارچه‌ای معمولی می‌دهد. حوله های ساخته شده از پارچه تری پیچ خورده به ویژه سخت سایش هستند

در بسیاری از چرخه های شستشو و خشک کردن بدون از دست دادن قابل توجه ساختار یا سایش مقاومت می کنند.

این باعث می شود نسبت قیمت به عملکرد برای این نوع پارچه تری جذاب باشد.