توضیحاتی درباره دوچرخه ها

هیچ راه بهتری برای ترک عادت نگاه کردن به صفحه نمایش کودکان به جز سوار کردن آنها بر روی دوچرخه وجود ندارد. این یک فعالیت مادام العمر است که سود زیادی در همه چیز از هماهنگی دست و چشم گرفته تا سلامت قلبی عروقی طولانی مدت دارد.

خرید و قیمت دوچرخه مارک دراک سایز26،تنه معمولی ،جنس بدنه استیل از غرفه دوچرخه و انواع اسباب بازی رایان | باسلام

دوچرخه سواری جوانان اخیراً احیا کرده است. از دهه‌های 1970 و 1980 تا کنون تلاش زیادی برای ساختن مکان‌هایی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های کودکان انجام نشده است. پارک‌ها، پیست‌های پمپاژ، پارک‌های اسکیت، پارک‌های دوچرخه کوهستان با خدمات آسانسور، مکان‌های سرگرم‌کننده‌ای برای بچه‌ها در نزدیکی شما ساخته می‌شوند.

تنوع و پیچیدگی روزافزون دوچرخه بچه گانه دست دوم و برای کودکان به این معنی است که پیدا کردن عروسک بافتنی حیوانات دوچرخه‌ای که به درستی متناسب باشد و قابلیت‌های مناسب را برای کار ارائه دهد، هرگز مهم‌تر از اکنون نبوده است. اولین قدم این است که بفهمید کودک شما چه نوع دوچرخه سواری خواهد کرد و بهترین نوع دوچرخه را برای آن تلاش انتخاب کنید. پس از آن، می خواهید سبک ترین دوچرخه ای را که متناسب با بودجه و موقعیت شما کار می کند، در اندازه مناسب تهیه کنید. ما برخی از بهترین گزینه ها را برای انواع سبک های سواری انتخاب کرده ایم.

دوچرخه حرفه ایتفاوت دوچرخه حرفه ای و معمولی | فروشگاه اینترنتی آوا چرخ

قیمت دوچرخه

بهترین دوچرخه های کودکان
بهترین دوچرخه پدال مبتدی در اندازه میکرو: تخصصی Riprock 12
بهترین دوچرخه پدالی مبتدی: Co-Op REV 16 و REV 20
بهترین دوچرخه پدالی مبتدی: کلیری گکو
بهترین دوچرخه استارتر BMX: Redline MX Junior
بهترین دوچرخه 20 اینچی همه منظوره: Cleary Owl
بهترین دوچرخه کوهستانی 20 اینچی: مسیر Cannondale
بهترین دوچرخه 24 اینچی همه منظوره: Radio Zuma 24
بهترین دوچرخه کوهستان 24 اینچی: Diamondback Sync’r
بهترین دوچرخه کوهستان الکتریکی 24 اینچی: Woom Up 5
بهترین دوچرخه های Downhill/Enduro Kids: Trailcraft Maxwell 24 و Maxwell 26
کارشناس: من یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای سابق BMX، مالک فروشگاه دوچرخه و مربی دوچرخه‌سواری هستم. من از سال 1991 با سوارکاران جوان کار کرده ام و قهرمانان ملی و جهانی را در میان شاگردان سابقم به حساب می‌آورم. من در حال حاضر بیشتر وقت سواری خود را با پسرم می گذرانم، یک دوچرخه سوار 13 ساله در سراشیبی کوهستان و دوچرخه سوار BMX با چندین برد در دسته های مختلف و چند بار استراوا که با رتبه بسیار بالای بزرگسالان در Snowshoe Bike Park در Snowshoe رقابت می کند. ویرجینیای غربی، و پارک دوچرخه ترستل در وینتر پارک، کلرادو، در میان دیگران.

برای نرم کردن چرخ دوچرخه خود می توانید از روغن گتکس استفاده کنید.
هنگام خرید دوچرخه ثابت باشگاهی چه نکاتی را باید در نظر گرفت
سبک: BMX، جاده، کوه… یا چیز دیگری؟
دوچرخه‌ها و کشنده اروپایی اتومات کودکان تا حد زیادی متنوع شده‌اند، زیرا هر بچه‌ای که در قفل است، یکی از آن دسته‌بندی‌های شوین «کریت» بسیار خنک و شیرینی رنگی را در طول تابستان عشق می‌خواست. گزینه های امروزی معمولاً مدل های بزرگسالان را در طراحی، تجهیزات و حتی قیمت منعکس می کنند. بنابراین اگر انتظار دارید که با کودک خود سواری های طولانی یا با مهارت داشته باشید، باید مطمئن شوید که دوچرخه او از نظر توانایی با دوچرخه شما مطابقت دارد یا از آن فراتر می رود.

دوچرخه حرفه ای بدون ترمز مدت هاست که انتخاب پیش فرض برای کودکان بوده و برای بسیاری از موقعیت ها هنوز بهترین گزینه هستند. آنها در استفاده روزانه مستحکم هستند، آسیب دیدن آنها دشوار است و در اندازه های فیزیکی طیف وسیعی را تحمل می کنند. نقاط ضعف: آنها به دلیل پیشرانه تک سرعته و هندسه ناکارآمد، کند هستند و برد محدودی دارند.

با این حال، برای آن دسته از کودکانی که می‌خواهند به طور فعال در مسابقات BMX شرکت کنند، به یک دوچرخه مسابقه BMX نیاز دارند که کاملاً متفاوت از دوچرخه‌های خیابانی BMX است – اندازه‌ی خاص و معمولاً بسیار گران قیمت، از 500 دلار تا 5000 دلار یا بیشتر. اگر کودک شما به اسکیت پارک یا مسابقات آزاد علاقه دارد، به دوچرخه پارک BMX نیاز دارد که برای سختی فرود بر روی بتن ساخته شده است.

دوچرخه سایز ۱۲ مدل Watto - آریاکید - فروشگاه آنلاین اسباب بازی و کالای کودک و نوجوان

دوچرخه حرفه ای کوهستان

اکثر کودکان با یک دوچرخه برقی کوهستان با سیستم تعلیق جلو در اندازه مناسب و تراکتور تریلی اسباب بازی بیشترین خوشحالی را خواهند داشت. این را می توان برای سفرهای محله، گردش در پارک، و سوارکاری همه منظوره استفاده کرد. برای سواری در سراشیبی یا جامپ لاین مناسب نیست. برای آن، یک دوچرخه اندرو با سیستم تعلیق دوگانه یا یک جامپر خاکی با هندسه خاص را در نظر بگیرید. خرید یک دوچرخه جاده سنتی برای کودکان نیز امکان پذیر است، اما مگر اینکه قصد انجام تورهای طولانی مدت با کودک را داشته باشید، به دلیل شکنندگی، تعمیر و نگهداری و مشکلات هزینه، بهترین گزینه نیست.

اندازه و وزن
بسیار مهم است که سبک‌ترین دوچرخه‌ای را که نیازهای شما را برآورده می‌کند، در اندازه مناسب برای فرزندتان تهیه کنید. بزرگسالان نسبت به کودکانی که قدرت و تجربه محدودی دارند، به مراتب بیشتر از کودکانی که دارای قدرت و تجربه اندکی هستند، نسبت به “جایگاه بد دوچرخه” تحمل می کنند. همین امر در مورد وزن دوچرخه نیز صادق است. یک راهنمای تقریبی این است که افزایش یک کیلوگرمی برای کودک مانند افزایش پنج کیلوگرم وزن دوچرخه برای بزرگسالان احساس می شود.

برای اطلاع از اسامی روغن موتور می توانید به این سایت مراجعه کنید.

ظرفیت صادرات دوچرخه به کشورهای منطقه

جدول اندازه دوچرخه بچه ها
کارکنان
ایده قدیمی اجازه دادن به بچه‌ها برای تبدیل شدن به دوچرخه ممکن است اکنون چند دلار برای شما صرفه‌جویی کند، اما بسیاری از دوچرخه‌سواران را از دوچرخه‌سواری دور می‌کند – و در رشته‌های خاصی مانند دوچرخه‌سواری کوهستان، دوچرخه‌سواری خیلی بزرگ می‌تواند کاملاً خطرناک باشد. یا سنگین چرخ‌های تمرینی نیز بدنام شده‌اند، زیرا اکثر کودکان با شروع با دوچرخه تعادل بهتر از شروع با چرخ‌های تمرینی روی دوچرخه‌های پدالی عمل می‌کنند.

برای تعمیر دوچرخه می توانید از روغن موتور صادراتی استفاده کنید.