تغییر مبل به صورت مدرن در ایالات متحده

دو مدلی که ما آزمایش کردیم متأسفانه مبل چاق لاغر و صندلی لوید با دقت و ظاهری زیبا و با ظاهری مدرن و مبل راحتی ایتالیایی متناسب ساخته شده بودند. قاب ها به خوبی ساخته شده و در ایالات متحده ساخته شده اند.

آنها در اندازه‌های مختلف، از صندلی‌های عاشقانه گرفته تا سکشنال، و در طیف وسیعی از پارچه‌های روکش مبلمان در دسترس هستند. آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که بالشتک‌کننده فوم با قابلیت ارتجاعی بالا روی مبل‌های چاق و صندلی لوید راحت‌تر است، البته اگر سمت محکم‌تری داشته باشد.

دو پرکننده بالشتک ارائه می‌کند: یک بالشتک فوم و الیاف که محکم‌تر است و یک بالشتک فوم و تریلیوم که مخمل‌تر است اما نیاز به پف کردن دارد.

آنچه ما دوست داشتیم: مقاله طیف وسیعی از انواع مبل از جمله صندلی های عاشقانه، سکشنال و گوشواره طلا سفید مبل های تخت خواب را  در سبک های مدرن و مد روز ارائه می دهد.

ما Ceni و صندلی سالن Sven  را آزمایش کرده‌ایم و ما متوجه شدیم که هر دو راحت و خوب ساخته شده‌اند، با بالشتک‌های فوم با چگالی بالا، تعلیق‌های بافته و پایه‌های جامد گردویی یا بلوط.

ما این مبل‌ها را سخاوتمندانه برای نشستن یافتیم و آزمایش‌کنندگان ما فکر می‌کردند لباس ورزشی زنانه دیجی کالا که آن‌ها سوار مناسب و البته محکمی دارند.

ما صندلی سالن Sven را در مخملی برای چندین ماه استفاده روزانه آزمایش کرده ایم .

مخمل سبز دارای غنای مجلل و خزه‌ای است و در لمس نرم است و بالشتک صندلی نسبتاً محکم به نظر می‌رسد.

با عمق صندلی 2 فوت، Sven می‌تواند به راحتی موقعیت‌های چهارپایی و لم دادن به پهلو را در خود جای دهد. با این حال، هنگامی که تستر 5 فوتی ما “به طور معمول” رو به جلو نشسته بود، تقریباً خیلی عمیق احساس می شد.

افراد قد بلندتر ممکن است مانکن لباس آن را درست تشخیص دهند.

صندلی‌های این شرکت در اندازه‌های مختلفی از جمله صندلی‌های راحتی، صندلی‌های عاشقانه، سه‌نفره و سکشنال عرضه می‌شوند و معمولاً ظرف چند روز قابل ارسال هستند.

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از کلم برای پسرزایی تا چه اندازه صحت دارد؟
    2. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
    3. کنجدی که در مغز انسان مانند ساعت شنی عمل میکند!
    4. کشاورزی برای از بین بردن آفت از روغن موتور استفاده کرد