تعطیلی کامل پایتخت به دلیل از کار افتادن ساعت ایستاده شهر

ببخشید، آیا می توانید به من توصیه کنید موضوعات اصلی که یک علاقه مند به قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک  و خرید آن باید بیندازند چیست؟ آیا می توانید تفاوت بین انواع مختلف حرکت را به من بگویید؟

و در مورد حجمی که مکانیزم یک ساعت اتوماتیک به صورت دقیق و ساده نشان داده شده است چطور؟

من می خواهم اولین ساعتم را بخرم، اما بین اسپرت و کلاسیک تصمیمی ندارم، آیا می توانید به من راهنمایی کنید که بهترین مارک های موجود در بازار کدامند؟

برای تابستان من می خواهم برای خودم یک غواص بخرم، اما لعنتی، تعداد زیادی در بازار وجود دارد! کدام یک بیشتر با نیازهای من مطابقت دارد؟

به دوستان IWS خوش آمدید، همانطور که ممکن است حدس زده باشید، موضوع امروز موضوع سختی است و ما را از نزدیک تحت تاثیر قرار می دهد.

امروز سعی می کنیم در مورد چگونگی برداشتن اولین قدم های خود در دنیای ساعت سازی توضیحاتی را بیان کنیم و به شما توصیه هایی ارائه کنیم. اماده ای؟ بیا بریم!

ساعت

ماشین‌ها، ساعت‌ها، مسافرت‌ها، هر چه که باشد، وقتی شور و اشتیاق در خانه‌تان را می‌کوبد، بروید و آن‌ها را باز کنید – البته با احتیاط، توصیه می‌کنم – اما همیشه به آنچه که آن علاقه به شما می‌گوید گوش دهید.

باز کردن درهای یک علاقه به معنای باز کردن ذهن خود به روی چیزهای جدید و ناشناخته است. چیزی که بدون توجه به همه چیز، افق دید شما را گسترده تر می کند، دانش شما را غنی می کند و کنجکاوی شما را فرو می نشاند.

اما چگونه می توان با یک اشتیاق به صورت عینی روبرو شد، چگونه آن را پرورش داد و مهمتر از همه چه کانال هایی برای رشد سالم و قوی وجود دارد؟ ما در IWS سعی کردیم به این سؤالات پاسخ دهیم و نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم که از طریق آنها همه دیوانه های ساعت مانند ما می توانند برای شروع این اشتیاق شگفت انگیز استفاده کنند.