به کارگیری ایزوگام برای آتش نشانی

سرویس آتش نشانی و نجات اسکاتلند ستاد منطقه تحویل خدمات شرقی در نیوبریج ایزوگام هخامنش ادینبورگ به یک مرکز آموزشی جدید مجهز شده است.

ساختمان 800 متر مربعی به یک سیستم سقف ضد آب نیاز داشت که نه تنها محافظت طولانی مدت در برابر عناصر را ارائه می دهد، بلکه باید سریع نصب شود و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا تعدادی از جزئیات سقف را در خود جای دهد. سیستم غشایی SGK کاملاً باند Sika-Trocal برای این کار بسیار ایده آل بود.

لایه ای از Sika-Trocal INNObond، یک تخته عایق بادوام، با کاربرد آسان و با کارایی بالا، پایه حرارتی با کیفیتی را برای غشاء ایزوگام چسب دار فراهم می کند.

غشای ضد آب PVC تقویت شده راه حلی بادوام برای سازه های سقف گرم و سرد ارائه می دهد.

علاوه بر تامین استحکام کششی بالا ایزوگام پایتخت هوازدگی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیری عالی را در دماهای سرد فراهم می‌کند که همراه با مزایای سهولت در تناسب آن. آن را به غشایی ایده آل برای سقف های مسطح در معرض دید تبدیل می کند.

غشای خاکستری روشن با استفاده از محدوده اسپری چسب چسبانده شد. زمان و مقرون به صرفه ایزوگام فویلدار صادراتی محدوده که شامل می شود  نیز با محیط زیست مهربان است. حاوی حلال های کمتری نسبت به چسب های ریخته شده است و ضایعات مواد کمتری ایجاد می کند پس از استفاده، قوطی را می توان به عنوان ضایعات فلزی از رده خارج کرد و آن را به یک ماده قابل بازیافت تبدیل کرد.

یک ورق 1.5 میلی متری چند لایه ضد آب سقف مصنوعی، راه حل زیبایی شناختی برای سطوح مختلف عمودی سقف ارائه می کند.

  • منابع:
    1. Sika System proves an Education in rapid-apply Waterproofing for Training Centre’s New Roof
  • تبلیغات: 
  1. با بطری قایق 2 طبقه بسازید
  2. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  3. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد
  4. ایده های خارق العاده از کارآفرینی که میلیاردر شد