بهترین دوچرخه های کودکان

بهترین دوچرخه‌های کودک موجود در بازار اغلب دوچرخه‌ها و مارک‌هایی نیستند که شما تصور می‌کنید. در طول 10 سال گذشته، ما بیش از 200 دوچرخه کودک را آزمایش و بررسی کرده ایم.

ارزانترین دوچرخه بچه گانه بازار در شهریور امسال | معرفی 10 دوچرخه ارزان قیمت برای کودکان | فایندز

در طول آن زمان، ما شاهد تکامل بازار دوچرخه‌های بچه‌گانه و انفجار مارک‌های جدید دوچرخه‌های مخصوص بچه‌ها بوده‌ایم. این مارک‌های دوچرخه بچه‌دار سبک وزن، دوچرخه‌فروشی‌های محلی و فروشگاه‌های لوازم ورزشی را دور می‌زنند و دوچرخه‌های مخصوص بچه‌ها را مستقیماً برای مصرف‌کننده می‌فرستند.

کودک خردسال سوار بر دوچرخه بچه گانه سبک وزن سبز رنگ
اما چه چیزی دوچرخه های بچه های مورد علاقه ما را اینقدر عالی می کند؟ و چرا آنها به شدت بهتر از دوچرخه های مارک های معروف مانند هافی، رویال بیبی یا کنت هستند؟ آیا این برندها واقعا چرخ را “دوباره” اختراع کردند یا همه آنها فقط یک ترفند بازاریابی هستند؟

بهترین مارک ها و دوچرخه های کودکان
چندین برند برای صادرات دوچرخه کودک وجود دارد که به طور مداوم در لیست های برتر دوچرخه بچه ها ظاهر می شوند. این برندها که با توجه دقیق به جزئیات ساخته شده اند، همگی با مفهوم ساخت یک دوچرخه بچه گانه عالی برای بهبود تجربه سواری کودک سرچشمه گرفته اند.

کلاژ آرم های بهترین مارک های دوچرخه بچه گانه
از سوارکاران خجالتی گرفته تا جسورهای تهاجمی، هر برند کار شگفت انگیزی در ساخت و ایجاد “بهترین دوچرخه” برای نوع خاصی از بچه سواران انجام داده است. با آزمایش شخصی همه این مارک های دوچرخه، تجربیات ما ثابت کرده است که این مارک ها شایسته رتبه بندی “بهترین دوچرخه” خود هستند.

لذت دوچرخه سواری با رعایت نکات ایمنی

قیمت دوچرخه

دوچرخه های کودکان Trek و Specialized چطور؟
Trek، Specialized، Giant، و همه مارک‌های دوچرخه شگفت‌انگیز که در فروشگاه دوچرخه محلی شما یافت می‌شوند، دوچرخه‌های بچه‌گانه با کیفیت عالی را ارائه می‌کنند، اما مطمئناً بهترین نیستند. همه این برندها بر ارائه دوچرخه بزرگسالان قاتل برای طیف گسترده ای از دوچرخه سواری تمرکز می کنند، اما تمرکز اصلی آنها هرگز دوچرخه های کودکان نبوده است.

در نتیجه، دوچرخه‌های آن‌ها سنگین‌تر هستند و کیفیت و عملکرد مشابهی با این مارک‌های مخصوص بچه‌ها را نسبت به قیمت ارائه نمی‌دهند. ما را اشتباه نگیرید، ما 100% از دوچرخه‌فروشی‌های محلی حمایت می‌کنیم و معتقدیم که برای جوامع ضروری هستند. با این حال، برای رقابت در دنیای دوچرخه های کودکان، این برندها باید بازی خود را تقویت کنند و دوچرخه های سبک وزن بچه ها با اجزای بهتر بسازند.

قیمت در مقابل کیفیت در تجارت دوچرخه کودکان
یک یادداشت سریع در مورد دوچرخه های با کیفیت و قیمت. دوچرخه های باکیفیت، خوش ساخت و آسان برای راندن ارزان نیستند. مارک‌های دوچرخه‌های کودکان که به بازار انبوه عرضه می‌شوند، مانند Huffy، RoyalBaby و Dynacraft (که در فروشگاه‌های بزرگ یا آنلاین یافت می‌شوند)، با برچسب قیمت ارزان به عنوان هدف نهایی ساخته شده‌اند، نه تجربه کودک در دوچرخه.

حتی اضافه کردن چیزی مانند کالیپر ترمز بهبود یافته برای ترمزگیری ایمن تر در نظر گرفته نمی شود زیرا هزینه دوچرخه را افزایش می دهد. با دوچرخه های فروشگاهی با جعبه بزرگ، قیمت بر عملکرد برتری دارد.

کودک خردسال در حال دوچرخه سواری پلو ریو برای بچه ها
مارک های دوچرخه بچه های مورد علاقه ما به گونه ای طراحی شده اند که بهترین باشند. از ابتدا، هر جزء با دقت انتخاب می شود تا عملکرد دوچرخه را به حداکثر برساند.

برای کسانی که به دنبال یک دوچرخه شگفت‌انگیز با بودجه هستند، ما اکیداً توصیه می‌کنیم ابتدا یک دوچرخه با کیفیت مورد استفاده را در محل جستجو کنند. برخلاف دوچرخه‌های فروشگاهی بزرگ، دوچرخه‌های باکیفیت را می‌توان با قطعات جدید تعمیر کرد تا آنها را تقریباً به همان اندازه جدید ساخت! فریم های سبک وزن آنها همچنین نقطه شروعی عالی برای ایجاد دوچرخه شخصی سازی شده شماست.

آیا دوچرخه‌ سواری کودکان بر سلامت آنها تاثیر دارد؟ — کودکت

دوچرخه حرفه ای کوهستان

برندهای پیشرو دوچرخه کودکان و زاماک فلزی پنجره در صنعت
این برندها واقعاً بهترین دوچرخه های بچه گانه موجود در بازار را ارائه می دهند. ما بچه‌های بی‌شماری را دیده‌ایم که با دوچرخه‌های ارزان‌قیمت فروشگاهی با جعبه بزرگ مبارزه می‌کنند تا فقط روی یک دوچرخه سبک وزن بالا بپرند و مانند یک قهرمان رکاب بزنند.