بهترین جوراب پیاده روی معروف

جوراب‌های پیاده‌روی در ارتفاع‌های متفاوتی هستند جوراب دخترانه از آنقدر کوتاه که حتی بالای کفش‌هایتان دیده نمی‌شوند تا آن‌قدر بلند که تقریباً زانوهایتان را لمس کنند.

برای انتخاب قد مناسب، نگاهی به کفش خود بیندازید. هرچه سرآستین‌ها روی چکمه یا کفش شما بالاتر باشد، می‌خواهید جوراب‌هایتان بلندتر باشد تا بتوانند از پوست شما در برابر ساییدگی مستقیم به کفش‌تان محافظت کنند.

این جوراب‌های کوتاه محافظت بسیار کمی در برابر ساییدگی پوست به چکمه ایجاد می‌کنند، بنابراین فقط باید با کفش‌های کوتاه مانند کفش‌های تریل رانینگ یا کفش‌های پیاده‌روی سبک استفاده شوند.

مچ پا: کمی بالاتر از جوراب های بدون نمایش سارافون دخترانه مجلسی معمولاً برای محافظت بیشتر، استخوان مچ پای شما را می پوشانند. آنها برای کفش ها و چکمه های کوتاه تا متوسط مناسب هستند.

این ارتفاع کلاسیک برای جوراب پیاده روی است جوراب‌های خدمه معمولاً چند اینچ بالاتر از استخوان‌های مچ پا قرار می‌گیرند تا با چکمه‌هایی که سرآستین‌های بالایی دارند از سایش محافظت کنند.

دلیلی وجود ندارد که نتوانید عکس رادیو جیوه دار خدمه را با چکمه‌های کوتاه یا کفش بپوشید، فقط بدانید که پوشش اضافی در یک روز گرم می‌تواند گرم باشد.

تا زانو: شما فقط چند گزینه در دسته تا زانو خواهید یافت و احتمالاً برای کوهنوردی خواهند بود جوراب های بلند در برابر سایش که چکمه های بزرگ و تنومند می توانند در اطراف ساق پا و ساق پا ایجاد کنند، محافظت می کند.

این پوشش همچنین می تواند به گرم نگه داشتن ساق پاهای شما در هنگام کوهنوردی در طول شب و عبور از یخچال های طبیعی کمک کند.

میزان بالشتک شدن یک جوراب به شما این ایده را می دهد که جوراب چقدر ضخیم است و چقدر گرم خواهد بود.

کمی کوسن می‌تواند از پاهای شما در حین مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی فعالیت‌هایی مانند دویدن و کوله‌گردی محافظت کند، اما به خاطر داشته باشید که جوراب‌های ضخیم‌تر گرم‌تر هستند و می‌توانند باعث تعریق پاها شوند.

ممکن است مجبور شوید برای یافتن تعادل مناسب بین کوسن به گرما که برای شما مناسب است، آزمایش کنید. داشتن انواع جوراب برای انتخاب در کشوی جوراب مفید است.

  • منابع:
    1. How to Choose Hiking Socks
  • تبلیغات: 
  1. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است
  2. بهترین درخت بادام هندی بیشتر در چه کشورهایی وجود دارد
  3. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!
  4. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند