با کشمش پلویی تمیز افکار منفی را از ذهنتان پاک کنید

کشمش از خواص بی نظیری برخوردار است

محتوای بیشتر کشمش پلویی تمیز آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی : بدون مواد نگهدارنده برابر یک محصول تمیز است. آنتی اکسیدان های موجود به دلیل کیفیت مواد خام انتخابی بیشتر خواهد بود.

مواد معدنی و ویتامین ها در مقادیر بیشتری وجود خواهند داشت.

خشک کردن کشمش در آفتاب : یکی دیگر از روش های خوب خشک کردن کشمش مستقیماً در آفتاب است و مراقب باشید که از پارچه مخصوص در برابر مگس ها و سایر حشرات استفاده کنید.

خشک کردن آفتاب طبیعی ترین است و همچنین در این صورت ویتامین ها و مواد معدنی به وفور وجود خواهند داشت.

بدیهی است که طعم دوباره تغییر می کند و به محصولی تبدیل می شوند که مورد رشک هر تولیدکننده بزرگی قرار می گیرد

خشک کردن کشمش در آفتاب همچنین خشک شدن سریعتر محصول را تضمین می کند که می تواند پس از 40 روز مصرف شود.

کشمش که با نام‌های کشمش و سلطانا نیز شناخته می‌شود، شکل کم‌آبی و خوش طعم گونه‌ای از انگور سفید بدون هسته با توت‌های کوچک است.

کشمش که از زمان‌های قدیم با لذت مصرف می‌شد، در غذاهای مدیترانه‌ای ثابت است و به طور گسترده در دستور العمل‌های خاورمیانه و اروپایی، شیرین و شور استفاده می‌شود.

امروزه در بازار، انواع مختلفی از کشمش وجود دارد: علاوه بر سولتاناس، انگور کورنت، انگور Smyrna، انگور مالاگا… Ventura بهترین نمونه ها را انتخاب می کند، برای آنها را با دقت نگهداری کنید و خواص ارزشمند غذایی آنها را حفظ کنید.

کشمش کم چرب و خشک حاوی کربوهیدرات های پیچیده، فیبرها و نمک های معدنی گرانبها (مانند مس و پتاسیم) است.

کشمش به تنهایی، شاید به عنوان یک میان وعده جایگزین برای شیرینی‌های صنعتی، یا مخلوط با انواع دیگر میوه‌های خشک و کم‌آب مصرف شود، بسیاری از غذاها از موسلی صبحانه گرفته تا دسر بعد از غذا را خوشمزه و اصیل می‌سازد.