با شامپو سر خود را به مدت طولانی بشورید

برای طولانی‌تر شدن حالت خود ممکن است تا چهار تا هشت هفته از شستن موهای خود اجتناب کنید.

دکتر مک مایکل می‌گوید: این مدت زمان بین شستشو بسیار طولانی است و باید راهی برای شستن پوست سر ایجاد کرد حتی اگر به این معنی باشد که مدل مو کمی آشفته است.

او این نکته را برای شستشوی منظم موها ارائه می‌کند: در درجه اول پوست سر را بشویید و اجازه دهید شامپو هتلی بدن فقط از میان ساقه‌های مو عبور کند تا خشک شدن بیشتر ساقه‌های مو به حداقل برسد.

دکتر لوک می‌گوید مانند افرادی که موهای مجعد دارند افرادی که موهای واقعا بلند دارند ممکن است نوک‌های خشکی را تجربه کنند زیرا ممکن است سبوم در تمام طول ساقه مو حرکت نکند.

او می‌گوید:شامپو براق کننده مو کردن با تمیز کردن پوست سر مرتبط است بنابراین طول موها تأثیری بر دفعات شستن موها ندارد. درعوض از روغنی یا خشکی موهایتان استفاده کنید.

دکتر مک مایکل می‌گوید: اگر بیماری‌هایی مانند پسوریازیس پوست سر یا درماتیت سبورئیک دارید ممکن است لازم باشد چندین بار در هفته پوست سر خود را با شامپوی دارویی بشویید.

من معمولاً توصیه می‌کنم شامپوها را روی پوست سر متمرکز کنید به‌ویژه برای کسانی که از شامپو هتلی صحت دارویی استفاده می‌کنند زیرا برخی از آنها می‌توانند موها را خشک یا از بین ببرند و سپس با استفاده از یک نرم‌کننده خوب برای بقیه موها استفاده کنید.

انتخاب ما در شامپو هتلی ساویز اهمیت دارد زیرا بخشی از تمرین مراقبت از موی بزرگ شماست. شامپویی که موهای نازک و نازک شما را سنگین نمی کند ممکن است زمان بین شستشو را افزایش دهد. شامپوهای دارویی ممکن است به تعداد معینی استفاده در هفته نیاز داشته باشند.

  • منابع:
    1. ?How Often Should You Wash Your Hair
  • تبلیغات: 
  1. استفاده از لاستیک در ساخت برج ایفل فرانسه
  2. با استفاده از خامه سایه چشم بسازید
  3. خرید آنلاین کلاغ پران صوتی درجه یک
  4. کشاورزی فقط با استفاده از شیشه برای خود خانه ساخت